skip to Main Content

Mik a középkorú nők leggyakoribb hibái?

A kor előrehaladtával mindannyian változunk, férfiak, nők egyaránt. A múló évek nyomai azonban másképp jelentkeznek a férfiakon és másképp a nőkön, amit nem mindig egyszerű elfogadni. A nők különösen érzékenyek rá, féltik külsejüket, szeretnének szépek maradni!

Sokan középkorukkal gyakran nehezen barátkoznak meg, keresik régi önmagukat. A világ is változik, benne mi is, így megállítani a változást lehetetlen.

Mik azok a hibák, amiket a középkorú nők leggyakrabban követnek el?

1. Nem elfogadni, hogy változtatásra van szükség.  Örök igazság, hogy mindig minden változik, ez alól mi sem vagyunk kivételek!

2. A huszonéves önmagunkhoz hasonlítani magunkat. Ne legyünk búskomorak azért, mert már nem vagyunk huszonévesek! A cél az, hogy mindenki a jelenlegi külsejéből igyekezzen kihozni a maximumot!

3. A testmozgás elhanyagolása. A testmozgás véd a betegségek ellen (szívbetegség, cukorbetegség, elhízás stb.) és megfelelően karban tartja a testet, izmosabbak, formásabbak maradunk hatására.

4. Nem fektetni időt a megfelelő, csinos (nem feltétlenül drága), viszont előnyös ruhák megvásárlására. Sok nő hajlamos rá, hogy régi ruhatárát használja tíz évvel később is. Néha be kell fektetni néhány új darabba, különben valóban "régi bútordarab" hatását keltjük majd.

5. Rossz melltartó viselése. Nem túl jó ötlet ugyanazt a fazont és méretet viselni, amit éveken át, anélkül, hogy számításba vennénk a test változásait. A megfelelő melltartó és alsónemű jól követi a vonalainkat és karcsúsíthatja is a testet, kiemeli a vonalakat!

6. Előnytelen vagy túl erős smink használata. Mindenből a halványabb árnyalatot válasszuk! Ha szükséges, a megfelelő technikák érdekében kérjünk tanácsot!

7. Frizura elhanyagolása. Az ideális fazon megtalálása fontos, ugyanúgy a festésnek is jelentősége van. Ha az ősz hajszálak zavarnak, fessük a hajunkat megfelelő színre!

8. Nem megfelelő mennyiségű alvás.  A kevés pihenés esélyesebbé tesz betegségek kialakulására, és sokkal jobban meglátszik majd a fáradtság az arcunkon.

Az egészséges életmódhoz a mozgás is hozzátartozik. Kérje INGYENES gerinctorna gyakorlatainkat!

Név: *
Email: *
Város:  

 

dr Kriston Ildikó

Dr Kriston Ildikó vagyok, az ArtHuman Központ alapítója. Végzettségem szerint közgazdász és jogász, illetve szomatodráma vezető (a betegségek lelki hátterét feltáró módszer) vagyok. Szakképzett gyógytornász kollégáimmal írásainkkal, szolgáltatásainkkal a mozgásszervi panaszok csökkentéséért dolgozunk!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Back To Top