skip to Main Content

Hogyan védjük derekunkat fizikai munka közben?

védjük derekunkatNagyon fontos megelőzési szempont, hogy védjük derekunkat! A derékfájás egyike azoknak a mozgásszervi megbetegedéseknek, amivel már szinte mindenki találkozott vagy találkozni fog, így szinte a leggyakoribb mozgászervi panasz.

Védjük derekunkat! 6+1 tipp, hogy mire figyeljünk fizikai munka közben!

1. Ha FÁJDALMAT OKOZ a munkavégzés, sajnos az egyetlen lehetőség, ha abbahagyja a tevékenységet!

2. Kerüljük az EGYOLDALÚ TERHELÉST. Ha megoldható, váltson irányt vagy másik oldal is legyen hangsúlyos munkavégzés közben.

3. Kerüljük az ELŐREHAJLÁS közbeni GERINCCSAVARÁST.

4. Próbáljunk meg TÉRDBŐL EMELNI.

5. A munkavégzést szakítsuk meg SZÜNETEKKEL.

6. Ha sokat hajoltunk előre, kompenzáljunk HÁTRAHAJLÁSSAL.

+ 1. A fizikai munka közben fontos a FOLYADÉKPÓTLÁS, ne felejtsen el vizet inni!

Amennyiben mégis fáj a dereka, esetleg idegbecsípődése van, kialakuló porckorongsérve, sokat SEGÍTHET A MCKENZIE TERÁPIA.

Ha tetszenek anyagaink, akkor ezek is édekelhetik:

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Back To Top