skip to Main Content
+36-30-190-7315 arthuman@arthuman.hu 1122 Budapest, Alkotás út 15. Nyitva: H-P 8-20
Nyakfájás

Otthoni tippek nyakfájás megelőzésére

nyakfájásTippek nyakfájás esetére! Nyakfájást sok minden okozhat a sérülésektől kezdve a lágyszöveti rendellenességekig. Nézzük, milyen módszerek léteznek a fájdalom megelőzésére!

Számos tényező hajlamosít a nyakfájásra. Gyakoran előfordul azoknál, akik foglalkozásukból eredően sokat terhelik a vállövet, így például a számítógépes munkát végzőknél, a kozmetikusoknál. A héttérben egyéb okok is állhatnak a tartós hideghatástól a nem megfelelő párnán át akár teljesen más jellegű, nem mozgásszervi betegségekig.

Tippek nyakfájás megelőzésére, azaz mit tehetünk ötthon?

Használjunk megfelelő párnát

Érdemes kísérletezni, hogy megtaláljuk a számunkra megfelelő párnát. A memórihabos párna megtámasztja fejét és nyakát, és megfelelő helyzetben tartja gerincét.

Monitorunkat állítsuk be magasságunkhoz

A monitor akkor van jól beállítva, ha igazodik a szemmagassághoz.

Rendszeresen tornáztassuk meg nyakunkat

Naponta többször érdemes megtornáztatni a nyakunkat: erősíteni és lazítani is. Nagyon óvatosan végezzünk nyakkörzést, de hátrafelé ne döntsük a nyakat!

Figyeljünk testtartásunkra

A helytelen testtartás segíti a panaszok kialakulását, illetve erősítheti a már meglévő fájdalmat.

Dr Kriston Ildikó vagyok, az ArtHuman Központ alapítója. Végzettségem szerint közgazdász és jogász, szomatodráma vezető (a betegségek lelki hátterét feltáró módszer) és táplálkozási tanácsadó vagyok. Szakképzett gyógytornász kollégáimmal írásainkkal, szolgáltatásainkkal a mozgásszervi panaszok csökkentéséért dolgozunk!

A bejegyzéshez 0 hozzászólás érkezett

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Back To Top