skip to Main Content

Frissítő tippek, hogy könnyebben induljon a nap!

Frissítő tippek, hogy könnyebben induljon a nap!Mit tegyünk reggel, hogy könnyebben induljon a napunk? A túlhajtott életmód miatt gyakran fáradtan ébredünk, nehezen kelünk ki az ágyból és sokszor kialvatlanok vagyunk, vagy legalábbis annak érezzük magunkat. Mi magunk is tehetünk azért, hogy gördülékenyebben induljon a napunk és könnyebben induljunk neki feladatainknak!

Gondoljuk végig, mikor kell felkelnünk ahhoz, hogy időben elkészüljünk. Fontos, hogy reggel legyen időnk a szokásos teendőinkre, mert ha később kelünk fel a szükségesnél, az ebből adódó rohanás már rányomja bélyegét a napunkra! Rohanás közben hajlamosak vagyunk elfelejteni dolgokat, ami nap közben szintén kellemetlen lehet! Kerüljük tehát a kapkodást, ezért mindenképp időben keljünk!

Előfordulhat, hogy nehezen bújunk ki az ágyból, s ezen segíthet, ha 5 perccel korábbra állítjuk az ébresztőórát és hagyunk időt magunknak a lustálkodásra.

Felkelést követően szánjunk 2-3 percet arra, hogy nyitott ablak mellett nyújtózkodjunk. A friss levelgő és a nyújtózás segíti a vérkeringést és felfrissít!

A zuhanyzási szokásainkat alakítsuk úgy, hogy reggel mindenképp zuhanyozzunk! A víz felfrissít, energetizál, segíti a felébredést. Használhatunk élénkítő tusfürdőt, esetleg hidegvizes arcmosást is.

A készülődés végén szánjunk időt a konyhai teendőinkre is! Közben érdemes kellemes zenét hallgatni, ami javítja hangulatunkat, ezáltal segíti a napindítást!

A reggeli ital a napindítás része. Sokan kávéval indítják a napot, ám érdemes végiggondolni, hogy a kávé mennyire fontos számunkra és mennyire csak a napi rutin része. Ha szívesen kávézunk, részesítsük előnyben a lazább, kevésbé erős, kevesebb cukrot tartalmazó változatokat. Ha tejes kávét iszik cukor nélkül, számolja ki, egy hét alatt mennyi cukorral visz be kevesebbet szervezetébe! Kávé helyett igyunk inkább frissen facsart narancslét, esetleg egy pohár teát!

A reggeli ital mellett az étkezés is nagyon fontos! Reggelire fogyasszunk rostokban, fehérjében gazdag finomságokat. Ha nem üres a gyomrunk frissebbek is vagyunk. Ráadásul ha már reggel elkezdjük feltölteni a vitaminkészleteinket kevésbé leszünk fáradékonyak a nap folyamán.


Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Back To Top