ÜGYFÉLKAPCSOLATTARTÓ MUNKATÁRS
(home office munkavégzés)
FELADAT: boldoggá és elégedetté tenni az ügyfeleinket,
akik napi szinten kapcsolatba lépnek velünk
Ügyfélkapcsolattartó Munkatársat keresünk csapatunkba,
részidős munkatárs
Ha érdeklődsz az Ügyfélkapcsolattartó Munkatárs pozíció iránt, akkor ezen az oldalon a következőkről olvashatsz:
* az elején leírtuk, milyen embert keresünk a pozícióra (szakmailag + emberileg)
* egy kicsit lejjebb összefoglaltuk, milyen napi szintű feladatok várnak rád a pozícióban (hogy el tudd képzelni egy napodat nálunk)
* aztán jelentkezni tudsz majd a pozícióra
Milyen embert
keresünk?
(szakmailag + emberileg)
Szakmailag ezt kérjük:
» legalább 1 év munkatapasztalattal már rendelkezel (irodai munka) – lehetőleg ügyfélszolgálathoz, recepcióshoz, telefonos értékesítéshez közeli pozícióban vagy pont abban
» nagyon jól kommunikálsz mind írásban, mind szóban – alapvető igényességed van az összefüggő gondolatok megfogalmazására
» értékesítési és kommunikációs vénával rendelkezel – nem teher számodra ismertetni telefonon keresztül szolgáltatásainkat a hozzánk jelentkező ügyfeleknek (nincsenek hideg hívások!) és alapvetően nem teher a telefonos egyeztetés
» legalább középhaladó számítógépes ismeretekkel rendelkezel – a Microsoft Office programjait és egyéb adat nyilvántartó, adminisztrációs programokat használuk és ezek használatát természetesen megtanítjuk neked, és legyen okostelefonod, ami segíti a gyors kommunikációt
» szeresd az embereket – ha jókedvűen tudod fogadni a hozzánk érkező pácienseket, ill. a telefonos érdeklődőket, ez a pozíció neked való
» a biztonság kedvéért még egyszer szeretnénk leírni ide is, hogy ez a pozíció jelenleg home office-ban történő munkavégzést kíván meg, kezdetben heti néhány órás, részidős munkavégzéssal. A jövőben nyitottak vagyunk arra, hogy a feladatok növekedésével párhuzamosan növeljük a munkaidődet.
Emberileg ezek NEM jellemzők rád:
× nem jellemző rád az, hogy “ez a nap is jól indul…” mondattal indul a napod
× nem vagy motiválatlan a szakmáddal és úgy általánosságban az életeddel kapcsolatban – a Te felelősséged az, hogy amit vállalsz, az elkészüljön, pont határidőre, pont úgy, ahogy megbeszéltük. (Ez persze nem jelenti azt, hogy nem kapsz meg minden segítséget a munkádhoz!)
× nem tudjuk elfogadni a félreérthető, ill. alapvetően hiányos kommunikációt: ha Te tudod, hogy valami nincs rendben, de csak azért, mert mi nem kérdezzük, Te nem szólsz róla, az nem elfogadható nálunk.
× nem jellemző rád, hogy kizárólag egy dologra tudsz és akarsz figyelni.
× nem vagy magányos farkas, aki nem tud csapatban tevékenykedni.
Most pedig nézzük, mik lesznek a feladataid:
* Telefonos időpontegyeztetés írásban jelentkező páciensekkel
* Bejelentkező kliensek státuszának nyomonkövetése
* Írásban jelentkező kliensek részére telefonos konzultáció és tájékoztatás
Jelentkezz az Ügyfélkapcsolattartó Munkatárs
pozícióra a lenti űrlapon keresztül!
Így tudsz jelentkezni:
1. LÉPÉS: Töltsd ki a lenti rövid jelentkezési űrlapot (ne felejtsd el feltölteni az önéletrajzodat!)
2. LÉPÉS: A következő oldalon találni fogsz néhány kérdést, amelyen keresztül szeretnénk jobban megismerni téged. Kérlek adj ezekre választ, néhány percet vesznek igénybe.
3. LÉPÉS: A következő oldalon lehetőséged lesz dönteni arról, hogy elvállalod-e a pozícióhoz megalkotott próbafeladatot – ha ezt vállalod, akkor 2 napod lesz arra, hogy elkészíts egy rövid, mindössze 0,5 – 1 órát igénybe vevő próbafeladatot. Ha úgy ítéljük meg, hogy érdemes jobban megismernünk egymást, akkor a következő lépés egy 15 perces telefonos interjú lesz – hívni fogunk a kiértékelést követően.