Ügyfélszolgálati munkatárs - Arthuman Központ Skip to content
+36-30-190-7315 arthuman@arthuman.hu 1122 Budapest, Alkotás út 15. Nyitva: H-P 8-20

ÜGYFÉLSZOLGÁLATI MUNKATÁRS

(heti 20 órás munkaidőben)

FELADAT: boldoggá és elégedetté tenni az ügyfeleinket,
akik napi szinten kapcsolatba lépnek velünk

Ügyfélszolgálati Munkatársat keresünk csapatunkba,
heti 20 órás munkaidőben

Ha érdeklődsz az Ügyfélszolgálati Csapattárs pozíció iránt, akkor ezen az oldalon a következőkről olvashatsz:

* az elején leírtuk, milyen embert keresünk a pozícióra (szakmailag + emberileg)

* egy kicsit lejjebb összefoglaltuk, milyen napi szintű feladatok várnak rád a pozícióban (hogy el tudd képzelni egy napodat nálunk)

* aztán jelentkezni tudsz majd a pozícióra

Milyen embert

keresünk?

(szakmailag + emberileg)

Szakmailag ezt kérjük:

» legalább 1 év munkatapasztalattal már rendelkezel (irodai munka) – lehetőleg ügyfélszolgálathoz, recepcióshoz, telefonos értékesítéshez közeli pozícióban vagy pont abban

» nagyon jól kommunikálsz mind írásban, mind szóban – alapvető igényességed van az összefüggő gondolatok megfogalmazására

» értékesítési és kommunikációs vénával rendelkezel – nem teher számodra ismertetni telefonon keresztül szolgáltatásainkat a hozzánk jelentkező ügyfeleknek (nincsenek hideg hívások!) és alapvetően nem teher a telefonos egyeztetés

» legalább középhaladó számítógépes ismeretekkel rendelkezel – a Microsoft Office programjait és egyéb adat nyilvántartó, adminisztrációs  programokat használuk és ezek használatát természetesen megtanítjuk neked, és legyen okostelefonod, ami segíti a gyors kommunikációt

» szeresd az embereket – ha jókedvűen tudod fogadni a hozzánk érkező pácienseket, ill. a telefonos érdeklődőket, ez a pozíció neked való

» a biztonság kedvéért még egyszer szeretnénk leírni ide is, hogy ez a pozíció jelenleg napi kb. 4 órás munkaidőt kíván meg. A jövőben nyitottak vagyunk arra, hogy a feladatok növekedésével párhuzamosan növeljük a munkaidődet, de jelenleg kb. heti 20 óra lesz a munkaidőd.

Emberileg ezek NEM jellemzőek rád:

× nem jellemző rád az, hogy “ez a nap is jól indul…” mondattal indul a napod

× nem vagy motiválatlan a szakmáddal és úgy általánosságban az életeddel kapcsolatban – a Te felelősséged az, hogy amit vállalsz, az elkészüljön, pont határidőre, pont úgy, ahogy megbeszéltük. (Ez persze nem jelenti azt, hogy nem kapsz meg minden segítséget a munkádhoz!)

× nem tudjuk elfogadni a félreérthető, ill. alapvetően hiányos kommunikációt: ha Te tudod, hogy valami nincs rendben, de csak azért, mert mi nem kérdezzük, Te nem szólsz róla, az nem elfogadható nálunk.

× nem jellemző rád, hogy kizárólag egy dologra tudsz és akarsz figyelni.

× nem vagy magányos farkas, aki nem tud csapatban tevékenykedni.

Most pedig nézzük, mik lesznek a feladataid:

* a hozzánk érkező páciensek fogadása

* személyes és telefonos időpont egyeztetés, a bejelentkezési naptár folyamatos aktualizálása

* bejelentkező rendelői és házi betegek nyomon követése

* számlák kiállítása

* nyomtatványellátás, fénymásolás, nyomtatás

* számlák, céges dokumentumok nyilvántartása

* kisebb fogyóeszközök beszerzése

* a rendelő napi szintű rendfenntartásának biztosítása

Páciensekkel kapcsolatos feladatok részletesebben

Te fogadod a hozzánk érkező pácienseket. Ellátod őket a szükséges alap információval attól függően, hogy először érkeznek hozzánk vagy rendszeresen kezelésre járó betegek. Kedves vagy velük, válaszolsz a kérdéseikre.

Mielőtt távoznak, időpontot egyeztetsz velük.

Fogadod a bejövő telefonhívásokat, válaszolsz az érdeklődők kérdéseire, időpontot egyeztetsz.

Az írásban jelentkezőket telefonon megkeresed, tájékoztatod őket az igényelt szolgáltatásról, időpontot egyeztetsz.

Otthoni gyógytorna ellátás esetén követed a megrendelési folyamatot, kapcsolatot tartasz a beteggel és a kezelést végző gyógytornásszal.

Adminisztratív feladatok részletesebben

Kezeléseket követően kiállítod a számlát a betegek részére. A számla kiállítása interneten működő jól kezelhető és könnyen tanulható program segítségével történik.

Rendszerezed a számlákat, napi jelentéseket, egyéb dokumentumokat.

Figyelsz arra, hogy a megfelelő nyomtatványok a kollégák rendelkezésére álljanak. Ezek saját, belső használatú nyomtatványok, így ez pusztán nyomtatási feladatot jelent.

Szükség esetén ellátod a postázási feladatokat.

Rendelővel kapcsolatos feladatok részletesebben

Az irodai rendért te leszel felelős. Fontosnak tartjuk a tisztaság és a rend fenntartását. Gondoskodnod kell arról, hogy a munka közben felgyűlt bögrék, poharak mindig tiszták legyenek, ugyanúgy mint a kéztörlő stb. cseréről.

A rendelő zökkenőmentes működésének fenntartása a te feladatod lesz. Figyelsz arra, hogy a szükséges fogyóeszközök rendelkezésre álljanak és szükség esetén beszerzed őket (pl. ásványvíz) ill. továbbítod a vezetőd felé a beszerzendő eszközök listáját (pl. masszázslepedő).

Te tartod a kapcsolatot a hetente érkező takarítónővel.

Jelentkezz az Ügyfélszolgálati Munkatárs
pozícióra a lenti űrlapon keresztül!

Így tudsz jelentkezni:

1. LÉPÉS: Töltsd ki a lenti rövid jelentkezési űrlapot (ne felejtsd el feltölteni az önéletrajzodat!)

2. LÉPÉS: A következő oldalon találni fogsz néhány kérdést, amelyen keresztül szeretnénk jobban megismerni téged. Kérlek adj ezekre választ, néhány percet vesznek igénybe.

3. LÉPÉS: A következő oldalon lehetőséged lesz dönteni arról, hogy elvállalod-e a pozícióhoz megalkotott próbafeladatot – ha ezt vállalod, akkor 2 napod lesz arra, hogy elkészíts egy rövid, mindössze 0,5 – 1 órát igénybe vevő próbafeladatot. Ha úgy ítéljük meg, hogy érdemes jobban megismernünk egymást, akkor a következő lépés egy 15 perces telefonos interjú lesz – hívni fogunk a kiértékelést követően.


Back To Top