skip to Main Content

Két gyakorlat nyakfájás enyhítésére

Gyakorlat nyakfájás enyítésére az oldalon! A nyak- és vállfájdalom leggyakoribb okai a rossz fekhely, a helytelen testtartás, a hirtelen csavaró mozdulat vagy a túl sok stressz. Otthon is tudunk enyhíteni a problémán célirányos gyakorlatokkal!

gyakorlat nyakfájás1. LAPOCKA ÖSSZEHÚZÁS

Üljünk ki egy szék vagy a kanapé szélére, közben nyújtózkodjunk fejünkkel a plafon felé, mintha fejünk búbjával megérintenénk azt.

Derekunk maradjon egyenes, ne homorítsunk!

Kezünket tartsuk az ölünkben, vállunkat engedjük lazán le, lapockáinkat pedig húzzuk össze, amennyire csak tudjuk. Próbáljunk így maradni néhány percig. Lazítsunk, majd ismételjük még meg néhányszor a gyakorlatot.

2. FEJMOZGATÁS

Állunkat engedjük a mellkasunkra, majd emeljük középállásba, ezt követően pedig billentsük fejünket egyszer a bal, egyszer a jobb oldalra. Ismételjük meg naponta párszor a gyakorlatsort!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Back To Top