skip to Main Content
+36-30-190-7315 arthuman@arthuman.hu 1122 Budapest, Alkotás út 15. Nyitvatartás H-P 8-20

File name : adatkezelesi-nyilatkozat.pdf

ÁSZF Melléklet 1.

Nyilatkozat-minta elálláshoz
Címzett: Kp-Expert Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. (postacím: 1222 Budapest, Szondi utca 9., e-mail:
arthuman@arthuman.hu)
Alulírott………………………………………………… kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbi termék/ek adásvételére
/ szolgáltatás/ok megrendelésére irányuló szerződés tekintetében:
…………………………………………………………………………………………………….
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: …………………………………………………….
A fogyasztó neve, címe: …………………………………………………………………………………………………………..
A vételárat / a szolgáltatás előre kifizetett díját az alábbi bankszámlaszámra kérem visszautalni (abban az esetben
töltse ki, ha szeretné, hogy a vételár banki átutalással kerüljön visszautalásra):
……………………………………………………………………………………………………….
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
…………………………………………………………………………………
Kelt:………………………………….

ÁSZF Melléklet 2.

Időpont foglalási, módosítási, lemondási szabályok

Időpont foglalása, módosítása, törlése online időpont foglaló naptárunkban történik. Minden eseményről írásbeli visszaigazolást, az időpontot megelőzően emlékeztető üzenetet küldünk a foglaláskor rögzített email címre.

Időpont módosítás, lemondás legkésőbb a szolgáltatás időpontját megelőzően legalább 24 órával korlátlanul lehetséges. A módosítás, lemondás lehetséges telefonon (+36-30-190-7315), emailen (arthuman@arthuman.hu), az online naptárban az első foglaláskor megadott belépési jelszóval, illetve a visszaigazoló üzenetben kiküldött gyors lemondási linkre kattintással.

Törlés hiányában, illetve 24 órán belül lemondott alkalom a bérletből levonásra kerül, 1 alkalmas foglalás esetén pedig annak díja kiszámlázásra kerül. Ennek hiányában új időpont foglalás nem lehetséges.

Időpont módosítás jogát a munkamenet zavartalan szervezése miatt a szolgáltató fenntartja.

Előre fizetésből adódó ÁSZF szerinti visszafizetés esetén, amennyiben a szolgáltatás igénybe vétele nem történt meg, a szolgáltató 1.000 Ft adminisztrációs költséget számol fel tételenként.

Back To Top